Redukcja kosztów w biznesie

tworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała n

Redukcja kosztów w biznesie

Wirtualne biura - historia

Pomysł stworzenia wirtualnego biura pojawił się już w 1994 r. Osobą, która chciała ułatwić funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i wpadła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała na wartości i już w 1995 roku pojawili się pierwsi klienci. Firma założona przez Ralpha Gregory funkcjonuje do dziś i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


Czy warto podpisać umowę z firmą zajmującą się obsługą wirtualnego biura?

Podpisywanie umów podczas zleceń takich, jak prowadzenie wirtualnych biur, jest bardzo dobrze widziane przez nowych klientów. Świadczy to nie tylko o profesjonalizmie firmy zajmującej się prowadzeniem wirtualnej działalności biurowej, ale także zwiększa bezpieczeństwo osób, które korzystają z takich usług. Umowa dotycząca prowadzenia wirtualnych biur zawiera najczęściej wszystkie wytyczne, co ma się zawierać w takiej usłudze. Dzięki temu możemy uniknąć wielu nieporozumień, które szczególnie na początku powstają pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą. Chociaż wiele osób stara się nie podpisywać umów ze względu na to, że siedziba firmy zajmującej się wirtualnymi biurami jest położona w bardzo odległym miejscu, to jednak istnieją obecnie możliwości podpisania takiego dokumentu przez Internet.


Instrukcja kancelaryjna - co to jest?

Instrukcja kancelaryjna ? zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).

Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób rejestracji spraw, sposób załatwiania spraw, postępowanie z dokumentacją spraw zakończonych (ich archiwizacją). Instrukcja kancelaryjna określa też wzory formularzy i stempli używanych w danej jednostce organizacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna



© 2019 http://grecja-wakacje.waw.pl/